ویرایش مستقیم فایل‌ها (روی سرور)
اطلاعات روز کامپیوتر
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده : kadkhoda

ویرایش مستقیم فایل‌ها (روی سرور)

 

اگر سایتی دارید یا مسوول به‌روزرسانی سایت شركت‌تان هستید، حتما با سرورهای FTP آشنایی دارید.

یكی از بهترین روش‌های به‌روزرسانی اطلاعات موجود در یك سایت از نوع استاتیك، ارسال فایل‌های به‌روز شده روی سرور سایت است كه این ارسال توسط برنامه‌های مدیریت اف‌تی‌پی به‌راحتی امكان‌پذیر است.

در این میان گاهی اوقات اعمال یك تغییر جزئی در یكی از فایل‌های موجود در سایت شما را مجبور می‌كند تا ابتدا فایل مربوطه را دانلود كرده سپس آن را ویرایش كنید و در نهایت مجددا آن را به سرور انتقال دهید. 

اگر قصد دارید برای انجام كارهایی از این قبیل نیز این مراحل را نپیمایید، پیشنهاد می‌كنیم از نرم‌افزار FTPEditor كمك بگیرید. این نرم‌افزار كوچك اما قدرتمند، ابزاری مناسب برای مدیریت بر سرورهای اف‌تی‌پی است كه به شما این امكان را می‌دهد تا به‌طور مستقیم و بدون نیاز به دانلود فایل‌های موجود در سرور به ویرایش آنها پرداخته و در همان محل نیز فایل‌های ویرایش شده را ذخیره كنید.

پشتیبانی از قابلیت كشیدن و رها كردن، باز كردن چندین فایل از چندین پوشه مختلف به‌صورت همزمان، تصحیح خودكار، پیش‌نمایش تصاویر و صفحات وب و پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های ویندوز 2000، اكس‌پی و ویستا از قابلیت‌های ویژه این نرم‌افزار است. نسخه آزمایشی این نرم افزار در سایت زیر موجود می‌باشد.

http://www.ftpeditor.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 11663
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1